Segmen Bloglisted 2019 By Misya


Segmen bloglisted 2019 By Misya

Hai, semua.
Hari ini saya nak join  satu lagi pencarian bloglist. Blog Aimi Syahirah menganjurkan pencarian ini selama dua minggu. Sesiapa yang berminat untuk sertai boleh klik banner di atas. Tetapi pastikan anda follow blog dan akaun Instagram @marvelousmisya (bagi yang ada akaun Instagram sahaja). Syarat penyertaan untuk segmen ini sangat mudah kerana anda tidak perlu menulis entri yang spesifik. Namun begitu, saya tetap ingin membuat review mengenai blog Aimi Syahirah seperti yang saya selalu lakukan jika menyertai mana-mana segmen yang dianjurkan oleh rakan-rakan blogger.

Penulis blog:
Aimi Syahirah merupakan seorang freelance model. Terdapat banyak photoshoot  dan fasihion show yang telah beliau sertaiBeliau telah berkahwin dan sudah bergelar seorang ibu.  Selain itu, beliau seorang yang rajin menyertai segmen yang dianjurkan oleh rakan blogger. Beliau telah memakai braces selama lapan tahun tetapi kini braces  tersebut telah ditanggalkan. Kalau anda ingin tahu lebih lanjut, boleh lah berkunjung ke blog beliau.

Review blog:
Template yang digunakan berwarna merah jambu dan ungu (warna kegemaran saya). Terdapat pelbagai perkara yang dikongsikan di blog Aimi Syahirah termasuklah modelling, makanan dan resepi. Blog tersebut juga anda menceritakan kisah ahli keluarga penulis blog seperti kisah anak beliau, Erina. Sesiapa yang berminat dengan dunia modelling, boleh lah lihat modelling portfolio Aimi Syahirah. Loading time  untuk blog tersebut juga cepat.

Semoga segmen ini membantu kita untuk lebih mengenali rakan-rakan blogger yang lain.

*Tarikh tutup untuk Segmen Bloglisted 2019 by Misya ini ialah pada 31 December 2018. Jadi, cepatlah sertai sebelum terlambat.



Comments

  1. Rajinnya Jannah buat review hehe. Selamat bersegmen ya :)

    ReplyDelete
  2. Alolo tq dear for joining my segment. Also atas review positifnya. Terharu pun ada! hehe.. Thanks again ya! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome. Thank you for organizing this segment.

      Delete
    2. TQ again sudi join..:) List peserta telah dikemaskini. http://www.aimisyahirah.com/2018/12/senarai-peserta-segmen-bloglisted-2019.html

      Delete

Post a Comment