#RezekiDikongsiBersama Giveaway by Mrs Pip

#RezekiDiKongsiBersama Giveaway By Mrs Pip (2/2/2019 - 28/2/2019)
#RezekiDikongsiBersama Giveaway by Mrs Pip
Hai semua.
Pada awal bulan Februari, blogger Mrs Pip telah melancarkan dan giveaway sempena bulan kelahirannya. Saya baru juga megenali Kak Pip, iaitu ketika beliau menyertai segmen bloglist by The Wonderful Jannah yang saya anjurkan.

 Antara syarat penyertaan  giveaway  ini ialah anda perlu follow blog dan media sosial beliau. Saya sudah follow Instagram @mrspip18 sejak beliau menyertai segmen yang saya anjurkan. Anda juga boleh meninggalkan komen di entri yang anda minati untuk berpeluang memenangi anugerah pengkomen yang best. Salah satu entri yang saya suka di blog Kak Pip ialah entri tentang rezeki (klik sini untuk baca).

Sesiapa yang ingin sertai giveaway ini, boleh klik banner di atas. Saya juga ada menyediakan ucapan hari lahir untuk Kak Pip.

Warkah hari lahir buat Kak Pip
Selamat hari lahir, Kak Pip. Semoga terus diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan dikurniakan kebahagiaan di sisi keluarga tercinta. Mudah-mudahan Tuhan mempermudah segala urusan Kak Pip. Sebagai rakan blogger yang baru mengenali Kak Pip, saya harap kita dapat mengekalkan hubungan yang baik dan terus menyokong satu sama lain untuk terus aktif menulis di blog.

Yang ikhlas,
Jannah Ramli

*Tarikh tutup untuk #RezekiDikongsiBersama Giveaway by Mrs Pip ini ialah pada 28 Februari 2019. 


Comments

Post a Comment