Senarai Pemenang Segmen Blogwalking TWJ April 2019


Salam ramadhan.
Terima kasih kerana masih menjadi pengunjung setia blog ini. Pada bulan lalau, saya telah melancarkan satu segmen. Maaf kerana lambat mengumumkan 3 blog yang bertuah untuk direview. Saya agak sibuk minggu lalu, jadi tidak berkesempatan untuk menulis entri di blog.

Terdapat 14 penyertaan yang saya terima untuk segmen tersebut. Sepatutnya segmen tersebut berlangsung beberapa hari sahaja tetapi disebabkan sambutan yang kurang memberangsangkan (mungkin para blogger sibuk pada minggu tersebut), saya melanjutkannya sehingga 30 April dan ternyata sambutannya amat baik. Oleh itu, saya mengambil keputusan untuk memilih 4 blog untuk direview.

Sebelum saya umumkan pemenang, saya nak ucapkan terima kasih kepada semua peserta kerana menunjukkan sokongan anda dengan menyertai segmen ini. Tahniah kepada yang terpilih and kepada yang tidak terpilih, boleh cuba lagi dalam segmen yang akan datang.

Senarai Pemenang Segmen Blogwalking TWJ April 2019
Cheq Pi Mana
HaTi yG BeRbIcArA
Sayidah Napisah
YEASLMN

Jangan lupa blogwalking ke blog peserta-peserta lain juga. Semoga segmen ini memberi manfaat kepada anda dari segi menambahkan kenalan baru. Saya akan membuat review untuk 4 blog yang terpilih dalam masa yang terdekat. Jadi, nantikan review bagi blog-blog tersebut.

Jumpa lagi dalam entri yang akan datang😊.

Comments

  1. Tahniah semua pemenang segmen. Tak sangka terpilih juga. Hihi tq Jannah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome, Yea😊. Nanti saya update entri review blog.

      Delete
  2. Replies
    1. Terima kasih sudi memeriahkan segmen ni, Kakmim.

      Delete
  3. Replies
    1. Terima kasih,Naim atas sokongan yang diberikan.

      Delete
  4. Alhamdulillah terpilih sebagai salah satu pemenang walaupun rasa tak layak haha. tenkiu jannah! :D

    tahniah juga pada para pemenang yang lain! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama, Sayidah😊. Ini yang dinamakan rezeki.

      Delete
  5. Replies
    1. Terima kasih atas sokongan yang diberikan oleh Ejulz😊.

      Delete
  6. Yayyyy TQ so much! Hihi sorry lambat betul cheq nak datang bagi response haa....kalut sikit baru2 nih..😅😅😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome. Tak apa lambat. Yang penting ada respons😅.

      Delete
  7. Terima kasih atas sokongan yang diberikan untuk segmen ini.

    ReplyDelete

Post a Comment