Senarai Pemenang Segmen Bloglist PKP 2020

Segmen Bloglist PKP 2020

Hai semua. Seperti yang saya katakan, pengumuman pemenang bagi Segmen Bloglist PKP 2020 adalah pada 12 Mei 2020. Disebabkan banyak masa terluang sekarang, jadi dapatlah saya mengumumkan pemenang tepat pada masanya tidak seperti segmen yang lepas.

Terdapat 20 penyertaan yang saya terima untuk segmen kali ini. Pelbagai kisah menarik sepanjang PKP telah saya baca dan saya membuat penilaian berdasarkan penceritaan para peserta.

Daripada segi penyertaan, terdapat sedikit perbezaan berbanding segmen terdahulu. Kebanyakan peserta adalah blogger yang baru saya kenali. Sebelum saya umumkan pemenang, saya nak ucapkan terima kasih kepada semua peserta kerana sudi menyertai segmen yang saya anjurkan.

Mari kita lihat senarai pemenang untuk segmen ini.

Senarai Pemenang Segmen Bloglist PKP 2020
Bloglist
SuJuELFarahin
Anisa Anuar
Si Nurul
Mama Pipie
Ejulz
Aerill Hassan
Siti Yang Menaip
Ziana Eunos
Cik Miela
Aienienka

Review blog
SuJuELFarahin
Anisa Anuar
Si Nurul

Tahniah kepada semua pemenang. Bagi yang tidak terpilih, anda boleh cuba lagi dalam segmen yang akan datang. Jangan lupa berkunjung ke blog peserta-peserta lain dan sertai segmen yang lain. Semoga segmen ini dapat membantu kita semua untuk menambah kenalan baru. Review blog untuk tiga pemenang akan dibuat dalam masa yang terdekat.

Terima kasih semua atas sokongan anda. Jumpa lagi dalam segmen yang akan datang😊.


Comments

  1. Tahniah kepada semua pemenang!

    ReplyDelete
  2. Waaa nama.mama Ada.. tq jannah

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah ada juga. baru dapat tengok senarai pemenang

    ReplyDelete
  4. tahniah buat semua pemenang 😍

    ReplyDelete
  5. stalking the winnuh since dah teringat that i joined this lol. night night =)

    ReplyDelete

Post a Comment