Giveaway by Ejulz & Mamapipie



Hai, semua. Kali ini saya kembali dengan entri untuk sebuah giveaway. Rasanya sudah lama saya tidak menyertai giveaway yang dianjurkan oleh rakan-rakan blogger. Sebagai tanda sokongan kepada blogger Ejulz dan Mamapipie, saya menyertai Giveaway by Ejulz & Mamapipie.

Syarat-syarat  untuk giveaway ini adalah sangat mudah. Anda hanya perlu follow blog dan IG penganjur serta menulis satu entri. Entri yang ringkas juga sudah mencukupi. Saya sudah follow IG blogger Mamapipie sebelum ini. Untuk blogger Ejulz, saya sudah menghantar permintaan untuk follow. Boleh klik banner di atas untuk join giveaway ni.

Untuk pengetahuan semua, saya sudah lama mengenali blogger Ejulz dan Mamapipie. Mereka adalah antara blogger yang selalu memberikan sokongan terhadap segmen yang saya anjurkan walaupun blog saya masih baru.

Sesiapa yang sedang mencari resepi untuk memasak, bolehlah singgah ke blog Mamapipie. Bagi yang sedang cuba menaikkan nama blog, bolehlah selalu tinggalkan komen di blog Ejulz kerana beliau sering menulis entri untuk pengomen tegar.

Semoga berjaya untuk para peserta dan jangan lupa blogwalking  ke blog peserta lain juga. Mudah-mudahan giveaway ini dapat membantu kita untuk menambah kenalan baru dalam bidang blogging.

*Tarikh tutup untuk Giveaway by Ejulz & Mamapipie ni ialah pada 15 Julai 2020. Jadi, cepatlah sertai sebelum terlambat.



Comments

  1. from the same GA, good luck !

    https://itsthesuraya.blogspot.com/2020/07/giveaway-by-ejulz-mamapie.html

    ReplyDelete
  2. Semoga berjaya Jannah. Naim pun dah join. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih, Naim. Semoga berjaya juga kepada Naim.

      Delete
  3. Assalamualaikum, salam kenal dari saya, yang singgah daripada giveaway yang sama.. Best of luck to you...

    https://www.shikinrazali.com/2020/07/giveaway-by-ejulz-mamapipie.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan, kak. Terima kasih sudi singgah sini.

      Delete
  4. Salam singgah!!! Saya datang dari segmen yang sama.. Good luck awak!!!

    ReplyDelete

Post a Comment