Hadiah Top Commentator 2021 Dari Blog Mamapipie

Hai semua. Entri hari ini adalah entri penghargaan buat blog Mamapipie yang telah mengirim hadia top commentator 2021 kepada saya.

Sejujurnya saya tak sangka akan terpilih sebagai salah seorang top commentor. Tiba-tiba ternampak nama saya dalam senarai top commentator untuk tahun 2021 di blog Mamapipie.

Tanpa melengahkan masa, mari kita lihat hadiah yang dikirimkan oleh Kak Adda, pemilik blog Mamapipie.

Hadiah Top Commentator 2021 Blog Mamapipie

Memang cantik dan comel hadiah yang diberikan oleh Kak Adda terutama sekali mouse pad tu. Tahniah juga kepada top commentators yang lain.

Sebelum saya akhiri entri ini, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Kak Adda atas hadiah yang diberikan. Semoga Kak Adda sentiasa dimurahkan rezeki dan blog Mamapipie terus maju jaya.


Comments

Post a Comment