Senarai Peserta Segmen Bloglist By The Wonderful Jannah


Buat pertama kalinya, saya telah menganjurkan segmen setelah lebih kurang 2 bulan menceburi dunia blogging. Kalau nak tahu lebih lanjut boleh baca entri sebelum ini (klik sini untuk baca). Terima kasih kepada yang memberikan sokongan dengan menyertai segmen ini.

Saya akan letakkan senarai peserta yang menyertai segmen ini dalam entri kali ini. Jadi, bolehlah anda blogwalking ke blog yang lain juga.

Senarai Peserta Segmen Bloglist By The Wonderful Jannah
1. Mia Liana
2. JMBelog
3. The Grey Lines Between
4. S.K.
5. Mellya Crayola
6. Kasihku Amani
7. YEASLMN
8. Shuhaida Saad
9. Mrs Pip
10. Aynorablogs
11. Imaginasi Klasik
12. ShirVen
13. CERITAMAK
14. Adinda Baizura Mazlan
15. Syafiqa Hatta
16. PEMUDATTBC
17. Jom Bercontest
18. Sayidah Napisah
19. Yaya Azura
20. Mama Pipie

Kepada yang masih belum sertai, cepat-cepatlah sertai sebelum tarikh tutup pada 31 Januari 2019. Jangan lepaskan peluang untuk berada dalam bloglist The Wonderful Jannah kerana mungkin anda antara 10 orang yang bertuah.
Pegumuman pemenang adalah pada 3 Februari 2019.

Comments

  1. https://madey09.blogspot.com/2019/01/entri-meletup-edisi-december-januari.html
    SAYA DAH LIST KAN LINK BLOG NI YA.
    Saya ada join ..lihat entri saya ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cikgu Etuza saya tak jumpa pun entri tentang segmen ni di blog Cikgu.

      Delete
  2. Lucky 9 datang melaporkan diri :))

    ReplyDelete
  3. Lapor diri yang ke #11

    ReplyDelete
  4. no 16 mai. dah update cikit pada entri asal naim. boleh check-up balik hehe

    ReplyDelete

Post a Comment